سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 97215

  بازدید امروز : 1

  بازدید دیروز : 6

شهریوری

 
همه زهد در دو کلمه از قرآن فراهم است : خداى سبحان فرماید « تا بر آنچه از دستتان رفته دریغ نخورید ، و بدانچه به شما رسیده شادمان مباشید . » و آن که بر گذشته دریغ نخورد و به آینده شادمان نباشد از دو سوى زهد گرفته است . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: موج ::: چهارشنبه 86/1/15::: ساعت 10:51 عصر

به نام خدا

با سلام و عرض تبریک به مناسبت ولادت پیامبر اکرم(ص) و هفتۀ وحدت خدمت همه دوستان عزیز.قصد دارم این پست و اگر عمری باقی بود پستهای بعدی را با آثار و فضائل صلوات منور کنم.

از پیامبر اکرم (ص)منقول است:که هر کس بر من در کتابی صلوات فرستد(یعنی صلوات را بنویسد) تا زمانیکه نام من در آن کتاب باقی است،فرشتگان برای او طلب آمرزش می کنند.

*اللهم صل علی محمد و آل محمد*

رسول خدا (ص)فرمود:خدا فرشته ای آفریده است که دو بال دارد،یکی در مشرق و دیگری در مغرب،و پای او در زمین هفتم است و سر او زیر عرش.و برای آن ملک پرهایی است به عدد همۀ خلایق از انس و جن و حیوانات صحرایی ودریایی و به عدد انفاس ایشان و به شمارۀ قطرات باران و برگ درختان و ستاره های آسمان و ریگ های بیابان.چون یکی از امت من،بر من صلوات فرستاد،خدا به آن فرشته امر فرماید که در نهر نور که دریایی است زیر عرش،غوطه خورد و بیرون آید و خود را تکان دهد،و از هر پر وی قطره ای فرو ریزد و خدا آن قطره را ملکی گرداند و جمیع آنها را امر فرماید که تا روز قیامت برای آن بنده استغفار کنند.

*اللهم صل علی محمد و آل محمد*


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ