سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 97380

  بازدید امروز : 0

  بازدید دیروز : 4

شهریوری

 
بهترینِ برادرانت، کسی است که به حق، برای تو بسیار خشم گیرد . [امام علی علیه السلام]
 
نویسنده: موج ::: دوشنبه 86/4/18::: ساعت 1:53 عصر
امروز میخوام یه پست یا بهتر بگم یه اعتراف،یه دلگویه،یا هرچی که میشه اسمشو گذاشت بنویسم که عاری از هر تکلف، طنز و کنایه،تصویرسازی و ... باشه میخوام سادۀ ساده بنویسم.
آدمها تو زندگیشون هدفهای ریز و درشت زیادی دارن و قطعا برای رسیدن به اهدافشون تلاش میکنند مهم رسیدن به اون هدف نیست مهم چگونگی رسیدنه اینکه از چه راهی وارد بشی و  برای رسیدن به هدفت چه تاوانی رو بدی.
ما جوونا فکر میکنیم هنوز خویشتن وجودیمون رو نشناخته میتونیم به شناخت درستی از آدمهای اطرافمون برسیم یا اینکه هنوز قدرت تغییر و تحول خودمون رو نداریم اما میخوایم خانواده،شهر،یا حتی کشور و دنیا رو تغییر بدیم!
بعضی وقتا برای فرار از یه مسئله و یا حتی حل یه مشکل چنگ میندازیم به یه مشکل بزرگتر و یا وارد راهی میشیم که به قول معروف چاله هم نیست بلکه افتادن توی چاهه...احمقانه تر اینه که از همون اول به درست بودن راهت شک داشته باشی و یا حتی مطمئنی که درست نیست اما باز میخای خودتو محک بزنی...
نمیدونم آدم اگه ساده باشه راحتره یا پیچیده و یا بهتر بگم زندگی با آدمهای ساده راحت تر و خوشایندتره یا آدمهای پیچیده؟!میشه گفت همه انسانها پیچیدگیهای خاص خودشون رو دارند و این معیار به وسیله محک زدن شخصیت طرف مقابل بدست میاد.
گاهی میگم خوش به حال انسانهای غار نشین!چقدر راحت تر از ماها بودن چقدر ساده و صمیمی بود ارتباطشون!با چندتا صدا و هجا باهم حرف میزدند و با چندتا خط باهم ارتباط داشتن! ما آدمها با زیاد شدن پیچیدگی هامون خودمون رو بیش از پیش گم میکنیم و توی اوهام غرق میشیم...

 
نویسنده: موج ::: سه شنبه 86/4/5::: ساعت 3:4 عصر

1)   علی مجاهد عزیز از من دعوت کرده به شرکت در بازی وبلاگی سوم تیر.هرچی فکر کردم چیز به درد بخوری برای نوشتن در وبلاگ پیدا نکردم و تا جایی که یادمه اون روز به سرعت رفتم مسجد رای انداختم(حالا بماند برای کی) و با عجله برگشتم! چون فرداش امتحان داشتم و از قضا اون ترم درگیر مسائلی بودم که گفتنش زیاد به صلاح نیست همچنین 24واحد درسی گرفته بودم که 20تا اختصاصی و بقیه اش عمومی بود که با معجزه ایی از طرف خداوند منان همه رو پاس شدم (البته با جون کندن).
همون طور که قبلا گفتم چون اصولا آدم سیاسی نیستم علاقه ای به این  بازی های سیاسی ندارم و معتقدم تا وقتی که از نظر اجتماعی به بلوغ فکری درستی نرسیدیم نباید انتظار سیاستمدارانی خبره و مدبر داشته باشیم چرا که این سیاه کاریهایی که مردم رو به بازی گرفته و سرگرم کرده تا بلکه بدبختیها و بی عدالتی ها رو فراموش کنند  از همین اجتماع نابالغ ناشی میشه.پس تا رسیدن به جامعه و فرهنگی درست و به تبع آن سیاستی بالغ راهی طولانی در پیش داریم.

2)   قابل توجه خوزستانی های عزیز!
در خطبه نماز جمعه اخیر یکی از شهرهای بسیار خنک و یخبندان( با دمای47درجه بالای صفر) خوزستان!امام جمعه عزیز این شهر از مردم خواستند که: کولرهای 2تیکه خود را خاموش کنید! این قدر بی رویه برق مصرف نکنید!چرا باید خوزستان مقام اول را در مصرف برق داشته باشد؟! در نشستی که با کارشناسان داشتم متذکر شدند که مصرف بی رویه برق در این استان به اوج خود رسیده است!
خوب لابد این کارشناسان خیلی فکر کردند تا دلیل این مصرف بالای برق رو فهمیدند و در آخر به این نتیجه مهم رسیدند!البته حق دارند بنده خداها آخه توی استان به این سردسیری چرا نباید کولرها رو خاموش کرد اون هم کولرهای دوتیکه رو!!!
حال این حقیر بر خود واجب دانسته تا پیشاپیش اطلاعیه بعدی این کارشناسان محترم را به عرض هم استانیهای عزیزخود برسانم:
تا اطلاع ثانوی از نفس کشیدن خودداری کنید و دماغ و دهان های خود را بسته و خاموش کنید چرا که مصرف اکسیژن به بالاترین حد خود رسیده است.
باز هم ناپرهیزی کردم اما( لال شوم کور شوم کر شوم   لیک محال است که من خر شوم....)



 
نویسنده: موج ::: پنج شنبه 86/3/17::: ساعت 1:10 صبح

چون اصولا من آدم سیاسی نیستم و نمیخوام باشم به طور اتفاقی این عکس نظرم رو جلب کرد گفتم بد نیست یادی هم از رئیس جمهور سابق کرده باشم(قابل ذکر است که هیچ قصد و غرضی رو پشت این عکس مخفی نکردم)

 


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ