سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 97513

  بازدید امروز : 3

  بازدید دیروز : 10

شهریوری

 
خداوند به بنده ای که به فرزندش محبّت شدید دارد، رحم می کند . [امام صادق علیه السلام]
 
نویسنده: موج ::: شنبه 86/1/11::: ساعت 12:11 صبح

شایعه شده که...

چند وقت پیش به دنبال یک شایعه مردم زیادی به بانکها کشیده شدند و به تصور اینکه بانک به دارندگان فلان....شرایط مبلغی به عنوان عیدی میده ازدحام زیادی به وجود آورده بودند که بعد از مدتی کوتاه فهمیدند شایعه ای بیش نبود.

داشتم به این فکر میکردم که چرا تو کشور ما این قدر این شایعه ها که منشا خیلی هاش دشمنان ما هستند، زود پایه میگیره و اکثرا هم بروی شایعه بودنش خط بطلان میکشند و اون رو باور میکنن.نمیدونم این از سادگی ماست یا از هوش زیاد که به هر حرفی توجه وافر میکنیم وواقعی بودنش رو احتمالی هرچند ناچیز میدیم.چرا این قدر که به شایعه ها توجه میکنیم به واقعیات زندگیمون توجهی نداریم.
چرا بعضی ها اصراردارن به این شایعه ها دامن بزنن...متاسفانه بعضی از تحصیل کرده هامون هم خیلی زود هر حرفی رو باور میکنن و زحمت تحقیق رو به خودشون نمیدن...چرا تو انتخابات ،قبل از تحقیق درمورد فلان کاندید دنبال این میریم که پشت سرش چی میگن و چی میشنون و خلاصه کلی حرف و حدیث بی پایه و اساس میشنویم و بر درست بودنش صحه میگذاریم.

بیایم این قدر ساده لوح نباشیم و نگذاریم دیگران به سادگی ما بخندند و در راه مصالحشون ما رو تبدیل به عروسک خیمه شب بازی کنند...


 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ