سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 تعداد کل بازدید : 97462

  بازدید امروز : 6

  بازدید دیروز : 8

شهریوری

 
گناه نتوانستن کردن ، گونه‏اى از ترک گناه است . [نهج البلاغه]
 
نویسنده: موج ::: سه شنبه 86/4/5::: ساعت 3:4 عصر

1)   علی مجاهد عزیز از من دعوت کرده به شرکت در بازی وبلاگی سوم تیر.هرچی فکر کردم چیز به درد بخوری برای نوشتن در وبلاگ پیدا نکردم و تا جایی که یادمه اون روز به سرعت رفتم مسجد رای انداختم(حالا بماند برای کی) و با عجله برگشتم! چون فرداش امتحان داشتم و از قضا اون ترم درگیر مسائلی بودم که گفتنش زیاد به صلاح نیست همچنین 24واحد درسی گرفته بودم که 20تا اختصاصی و بقیه اش عمومی بود که با معجزه ایی از طرف خداوند منان همه رو پاس شدم (البته با جون کندن).
همون طور که قبلا گفتم چون اصولا آدم سیاسی نیستم علاقه ای به این  بازی های سیاسی ندارم و معتقدم تا وقتی که از نظر اجتماعی به بلوغ فکری درستی نرسیدیم نباید انتظار سیاستمدارانی خبره و مدبر داشته باشیم چرا که این سیاه کاریهایی که مردم رو به بازی گرفته و سرگرم کرده تا بلکه بدبختیها و بی عدالتی ها رو فراموش کنند  از همین اجتماع نابالغ ناشی میشه.پس تا رسیدن به جامعه و فرهنگی درست و به تبع آن سیاستی بالغ راهی طولانی در پیش داریم.

2)   قابل توجه خوزستانی های عزیز!
در خطبه نماز جمعه اخیر یکی از شهرهای بسیار خنک و یخبندان( با دمای47درجه بالای صفر) خوزستان!امام جمعه عزیز این شهر از مردم خواستند که: کولرهای 2تیکه خود را خاموش کنید! این قدر بی رویه برق مصرف نکنید!چرا باید خوزستان مقام اول را در مصرف برق داشته باشد؟! در نشستی که با کارشناسان داشتم متذکر شدند که مصرف بی رویه برق در این استان به اوج خود رسیده است!
خوب لابد این کارشناسان خیلی فکر کردند تا دلیل این مصرف بالای برق رو فهمیدند و در آخر به این نتیجه مهم رسیدند!البته حق دارند بنده خداها آخه توی استان به این سردسیری چرا نباید کولرها رو خاموش کرد اون هم کولرهای دوتیکه رو!!!
حال این حقیر بر خود واجب دانسته تا پیشاپیش اطلاعیه بعدی این کارشناسان محترم را به عرض هم استانیهای عزیزخود برسانم:
تا اطلاع ثانوی از نفس کشیدن خودداری کنید و دماغ و دهان های خود را بسته و خاموش کنید چرا که مصرف اکسیژن به بالاترین حد خود رسیده است.
باز هم ناپرهیزی کردم اما( لال شوم کور شوم کر شوم   لیک محال است که من خر شوم....)



 

لیست کل یادداشت های این وبلاگ